קרן גוש עציון

ספר תורה לזכרו של יענקל'ה כץ ז"ל

 

בני המשפחה יוצאים לגיוס, בסיוע קרן גוש עציון, על מנת להנציח את זכרו של יענקל'ה כץ ז"ל, תושב אלון שבות בכתיבת ספר תורה

אבא יענקל'ה כץ ז"ל, תושב אלון שבות שבגוש עציון, נפטר בא' ראש השנה תשפ"א. אנו, בני המשפחה יוצאים לגיוס בשיתוף קרן גוש עציון, על מנת להנציח את זכרו ולהגשים את חלומו לקיים את מצוות כתיבת ספר תורה.


מאז פטירתו של בעלי, אבינו וסבנו היקר, יעקב (יענק'לה) כץ ז"ל בא' ראש השנה תשפ"א, חשבנו, כל בני המשפחה, מהי הדרך הראויה לשמר את זכרו ומורשתו של ראש משפחתנו. ניסינו למצוא פרויקט שמבטא לא רק את אישיותו של אבינו, אלא גם מקיים את צוואתו ומשמר את מורשתו.

בשנים האחרונות אבא דיבר רבות ובהתלהבות על רצונו העז לקיים את מצוות כתיבת ספר תורה כפי שמפורשת בספרו של הרמב"ם, היד החזקה, בספר הלכות תפילין, מזוזה וספר תורה פרק ז' הלכה א', שם מדגיש הרמב"ם בלשונו הישרה ובסגנונו הייחודי: "מצות עשה על כל איש ואיש מישראל לכתוב ספר תורה לעצמו שנאמר ועתה כתבו לכם את השירה…". כיהודי מאמין, אבא שאף לקיים בכל מאודו ובכל נפשו מצווה נדירה זו. לצערנו הרב אבא נפטר בחטף ולא עלה בידו לקיים מצווה זו שהייתה חביבה עליו במיוחד.

אנו רואים לעצמנו זכות וחובה לממש את צוואתו של אבינו ולכתוב ספר תורה לזכרו ולעילוי נשמתו ומזמינים אתכם להיות שותפים. כידוע, כתיבת ספר תורה עולה ממון רב (כ 150-130 אלף ₪). חכמנו זיכרונם לברכה קבעו – 'דין פרוטה כדין מאה'. כל תרומה, קטנה כגדולה,  תתקבל בהערכה, בכבוד ובאהבה.


הגיוס בשיתוף קרן גוש עציון, תרומות מוכרות לצרכי מס (סעיף 46) ישלחו לתורמים

תודה מקרב לב, שלומית ובני משפחת כץ לדורותיה.

עלות פרוייקט כוללת

תפריט נגישות