קרן גוש עציון

אולם שמחת שני לזכרה של שני דיוק ז"ל

עמותת שמחת שני הוקמה על שם הילדה שמחה שני דיוק ז"ל.אשר נהרגה בתאונת דרכים ב- כ"ג סיוון תשס"ג. שני היתה הילדה השניה במשפחה, ילדה מלאת שמחת חיים, נשמה טהורה הרוקמת בתוכנו שמחה וחסד.

העקבות ששני השאירה בעולמנו מנחים אותנו, משפחה וחברים, לדאוג לכך שזכרה ואופייה המיוחד ימשיכו לפעום דרך מעשי צדקה וחסד. זאת בדרך שהשמחה, הצבעוניות והאהבה הרבה ששני הכניסה בחיינו, יתממשו גם בחיהם של אחרים הזקוקים לכך.

אולם שמחת שני.

העמותה מנציחה את שני ואופיה המיוחד דרך שמחותיהם של משפחות שאין ביכולתן לחגוג את יום שמחתן ומאפשרת להן לחגוג את ארועיהן בתקציב דל אך בצורה נאה ומכובדת. בנוסף, מסייעת העמותה לחגוג שמחות של ילדים בעלי צרכים מיוחדים אשר היה שמור להם מקום מיוחד בליבה של שני. העמותה שיפצה את אולם השמחות בישוב אלעזר וההכנסות מתרומות מאפשרות למשפחות נצרכות לקיים את שמחותיהם באולם יפה ומכובד. העמותה שמה לה למטרה שהחיסרון לא יורגש. האוכל נתרם ע"י קייטרינג ולעתים ע"י מתנדבים בקהילה. נגנים, מלצרים, קוסמטקאיות ומאפרות מקצועיות תורמים מזמנם ובאים לשמח את חתני השמחה ובכך יכולים לשמוח שמחה שלמה שאין למעלה ממנה. מפעל השמחה הזה לא יכול היה להתקיים ולהצליח ללא עזרתם של אחרים. בין בכסף או בעיצוב,באפייה או הדפסה.כל אחד ודרכו הוא. היענות הציבור והירתמותם לעשייה מפעימה,מחממת ומעודדת את משפחתה של שני ואת כלל עם ישראל.

אנו מזמנים אתכם להיות שותפים ולתרום למען המשך פרויקט נפלא זה.

 

פריט פרטים עלות (בשקלים)
כל תרומה תסייע בקידום הפרויקט
עלות פרוייקט כוללת

תפריט נגישות